جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, May 10, 2024
جستجوی پیشرفته
موسسه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

جلسه شورای راهبردی شیلات کشور به میزبانی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
ششمین جلسه شورای راهبردی شیلات کشور به میزبانی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در روز دوشنبه مورخ 1401/9/21 با حضور مهندس حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و معاونین ایشان، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و معاونین موسسه تحقیقات علوم شیلاتی، رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در سالن جلسات موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر بهمنی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی و دبیر شورای راهبردی شیلات بیان داشت که این ششمین جلسه شورا است که به میزبانی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار می‌شود. در ادامه، دکتر دهقانی سانیج رییس موسسه، ضمن خوشامدگویی، به معرفی چشم‌­انداز، ماموریت‌­ها، استراتژی­‌ها و ساختار پژوهشی موسسه و ارائه برخی از مهم­ترین اقدامات موسسه پرداخت. وی همچنین، با اشاره به پروژه­های پژوهشی اجراشده موسسه در زمینه شیلات و آبزیان و دستاوردهای آنها، به معرفی پیشنهادهای پژوهشی موسسه در راستای رفع نیازهای سازمان شیلات کشور و مسایل فنی و مهندسی مرتبط با این حوزه پرداخت.

در ادامه جلسه، آقای مهندس حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران ضمن ابراز خشنودی از حضور در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و آشنایی با ساختار، فعالیت‌ها و رویکردها موسسه بخشی از نیازهای سازمان شیلات ایران در زمینه فنی مهندسی و امکان همکاری مشترک در حوزه‌های آبزی­پروری، صید و صیادی و فرآوری و بازار را عنوان نمود و سپس اعضاء شورا به بحث و تبادل نظر و بیان دیدگاه‌­های خود پرداختند.

در پایان جلسه اعضاء شورای راهبردی شیلات از بخش تحقیقات صنایع غذایی و بخش تحقیقات ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون موسسه بازدید کردند و با آزمایشگاه‌­ها و سوله‌های این بخش‌های تحقیقاتی و فعالیت‌های همکاران پژوهشگر بخش‌های مذکور از نزدیک آشنا شدند.

 
 
 
 
 


۱۴۰۱/۰۹/۲۳
تعداد نمایش: ۱۰۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'موسسه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات