دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Monday, April 29, 2024
جستجوی پیشرفته
اردبیل
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

دوره آموزش آنلاین با عنوان «آبیاری کشاورزی، چالش‌ها و راهکارها» توسط دکتر کرامت اخوان عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی ومهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در راستای اجرای سلسله برنامه‌های ویدئو کنفرانس انتقال دانش به روز در گستره ملی بخش کشاورزی که به همت معاونت علمی و شبکه دانش کشاورزی مؤسسه ترویج و آموزش کشاورزی شبکه شاک ترتیب داده شده است، دوره آموزش آنلاین با عنوان «آبیاری کشاورزی، چالش‌ها و راهکارها» توسط دکتر کرامت اخوان عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی ومهندسی و معاون پژوهش و فناوری مرکز در 5 بهمن‌ماه 1401 برگزار شد.

با توجه به اینکه بخش کشاورزی بزرگترین مصرف‌کننده آب در زیرساخت‌های مختلف اقتصاد کشور است. تلفات عمده آب نیز به این بخش تعلق دارد. در کنار کاهش کمیت منابع آب، انتشار پساب‌های صنعتی، کشاورزی و شهری نیز از دیگر عوامل تهدید کننده منابع محدود آب کشور محسوب می‌شوند. در این دوره آموزشی ضمن اشاره به چالش‌های آبیاری از جمله پایین بودن راندمان آبیاری، تلفات آب آبیاری در انتقال و روش‌های آبیاری راهکارهای عملی جهت افزایش بهره‌وری مصرف آب کشاورزی تشریح گردید.

 


۱۴۰۱/۱۱/۱۸
تعداد نمایش: ۴۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'اردبیل'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات