جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
موسسه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

مراسم تجلیل و تکریم خانواده ایثارگران و فرزندان شهدا در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی؛ گروه مدیریتی موسسه به مناسبت بزرگداشت روز شهدا و ایثارگران، روز سه شنبه 16 اسفند 1401 در مراسمی با شکوه از خانواده محترم ایثارگران و قرزندان شهید تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

این مراسم با حضور نماینده محترم ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین صادق میرزایی و همچنین با حضور جناب آقای عالیانی معاون محترم فرهنگی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و هیئت همراه ایشان برگزار شد.

در ابتدا آقای دکتر دهقانی سانیج رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تولد امام عصر (عج) ابراز خرسندی خود را از همزمانی این اعیاد شکومند در ماه اسفند با رویدادهای مهم علمی موسسه در این ماه ابراز داشتند. ایشان ضمن خوشامدگویی به مهمانان مدعو، از فرزندان شهید و خانواده هایشان تقدیر و تشکر داشتند و آرامش و سربلندی سرزمین عزیزمان را مرهون ایثارگری شهدا دانستند.

 در ادامه آقای عالیانی معان فرهنگی مدیر کل بینیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز ضمن تبریک اعیاد با شکوه شعبانیه، از حضور در جمع خانواده شهدا و ایثارگر موسسه تحقیقات فنی و مهندسی ابراز خرسندی نمودند و اذعان داشتند که در طول سال می‎‌بایستی هر روز، روز تجلیل از خانواده های عزیز ایثارگر  باشد و هر آنچه آرامش و امنیت داریم از ایثارگری این خانواده های معزز می‌باشد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین صادق میرزایی نماینده محترم ولی فقیه در مجموعه موسسات تحقیقات کشاورزی، ایشان نیز سخنان خود را با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به نیمه شعبان و تولد ولی عصر (عج) آغاز نمودند. وی با ابراز خوشنودی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا و ایثارگران در موسسه، ارادت خود را به خانواده ایثارگران و شهدا ابراز داشتند و با بیان احادیثی از بزرگان دین و همچین اشعاری از بزرگان شعر و ادب فارسی، به تجلیل از خانواده شهدا پرداختند.

در ادامه همسر شهید منصور صمیمی سرکار خانم منیژه ذوقی طالقانی، ضمن ابراز خرسندی از دعوت به چنین مراسم ارزشمندی، از گروه مدیریتی موسسه تشکر کردند و با بیان اینکه در سال‌های گذشته چنین مراسم با شکوه و صمیمانه ای برای گرامیداشت شهدا در مجموعه موسسات کشاورزی برگزار نشده بود، از مسئولین محترم و خوش ذوق موسسه کمال تشکر را اعلام نمودند.

در پایان مراسم نیز به پاس تقدیر از ایثارگری خانواده شهدا، لوح یاد بود و هدیه به ایشان اهدا شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


۱۴۰۱/۱۲/۱۶
تعداد نمایش: ۱۳۱
مشاهده اخبار گروه خبری 'موسسه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات