چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, May 8, 2024
جستجوی پیشرفته
انتشارات موسسه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

نشریه فنی "تغدیه درختان با معرفی روش تزریق کود مایع در خاک" منتشر شد.
نشریه فنی با عنوان "تغدیه درختان با معرفی روش تزریق کود مایع در خاک" نگارش دکتر اورنگ ناکی و دکتر محسن حیدری سلطان آبادی در سایت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی منتشر شد.

در میان روش‌های مختلف تغذیه درختان، تزریق محلول‌های کودی در اطراف تنۀ درخت در باغات و عرصه‌های فضای سبز از دیرباز مورد توجه بوده است. ازاین‌رو نشریه حاضر با هدف آشنایی بیشتر مروجان، کارشناسان پهنه و کشاورزان پیشرو با روش تزریق کود مایع در خاک، نگارش دکتر اورنگ تاکی و دکتر محسن حیدری سلطان آبادی، اعضای هیئت علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان، تدوین و در سایت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی منتشر شد. در این نشریه، پس از آشنایی مخاطب با روش تزریق محلول کودی در خاک، تجهیزات لازم برای تزریق محلول در خاک، و دستورالعمل اجرایی عملیات تشریح شده است.

این نشریه در اسفند ماه 1401با شماره ثبت 63126، در مرکز شرایط بهینه خاک فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ثبت شده است. فایل نشریه از بخش انتشارات الکترونیکی سایت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، همچنین تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی قابل دریافت است.




۱۴۰۱/۱۲/۲۰
تعداد نمایش: ۵۷
مشاهده اخبار گروه خبری 'انتشارات موسسه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات