جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, May 3, 2024
جستجوی پیشرفته
ماشینهای کشاورزی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

نشست تخصصی شرکت در رقابت بین المللی انتخاب روغن زیتون با کیفیت
با حضور عضو هیات علمی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی و تولید کنندگان برتر روغن زیتون کشور در مرکز تحقیقات گیلان، نحوه شرکت در رقابت بین المللی انتخاب روغن زیتون با کیفیت(ماریوسولیناس)، بررسی شد.

روز چهارشنبه، مورخه 1402/07/19، با حضور خانم دکتر یوسفی، عضو هیات علمی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، نماینده کمیته تخصصی شیمی شورای بین المللی زیتون، کارشناسان دفتر طرح زیتون و 10 نفر از تولید کنندگان برتر روغن زیتون کشور، از استانهای گیلان، زنجان، قزوین، فارس، گلستان و مرکزی، نشست تخصصی حضور در رقابت بین المللی انتخاب روغن زیتون با کیفیت(ماریوسولیناس)، در سالن جلسات مرکز تحقیقات گیلان، برگزار شد. در این نشست که رییس و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات گیلان نیز حضور داشتند، آقای دکتر میرعرب رضی، مجری محترم دفتر طرح زیتون بصورت برخط در جلسه سخنرانی کردند.

در این جلسه شرایط و زمان شرکت در این رقابت بین المللی تشریح شد و آزمایشگاه ارزیابی حسی روغن زیتون ایستگاه تحقیقات زیتون رودبار با مدیریت خانم دکتر یوسفی، بعنوان مرجع ارزیابی اولیه نمونه های روغن زیتون متقاضیان، معرفی شد. قابل ذکر است که به برندگان این رقابت بین المللی، به مقدار روغن زیتون ارایه شده، برند ماریوسولیناس اعطا می شود که در کل دنیا با قیمت چندین برابر سایر روغن های زیتون، به فروش می رسد. 



۱۴۰۲/۰۷/۲۵
تعداد نمایش: ۷۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'ماشینهای کشاورزی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات