شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, April 27, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید روسای موسسات تحقیقاتی فنی و مهندسی کشاورزی، برنج و پنبه از استان خوزستان در زمینه استفاده مجدد از زهاب نیشکر در جنوب خوزستان
در روز دوشنبه مورخ 96/10/18 جلسه‌ای در خصوص اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک با سازمان آب و برق استان خوزستان در زمینه شورورزی محصولات مختلف زراعی در دفتر جناب آقای مهندس چنگلوایی، رئیس محترم جهاد کشاورزی استان خوزستان، برگزار گردید.


 در این جلسه آقایان دکتر نادری، رئیس مرکز خوزستان، دکتر عباسی، رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، آقای مهندس اکرم، آقای دکتر علی‌نیا، رئیس موسسه تحقیقات برنج کشور، آقای دکتر روشنی، رئیس موسسه تحقیقات پنبه کشور، آقای مهندس بصیرزاده، نماینده سازمان آب و برق خوزستان و دکتر گیلانی، دکتر حبیبی اصل و دکتر مختاران، اعضای هیئت علمی مرکز تحقیقات خوزستان حضور داشتند. حاضرین در جلسه در خصوص اهداف پروژه و نحوه همکاری بین موسسات تحقیقاتی فنی و مهندسی، برنج، پنبه، سازمان آب و برق و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مبنی بر استفاده مفید از زهاب‌های شرکت‌های توسعه نیشکر تبادل نظر کردند. آقای مهندس چنگلوایی، به عنوان میزبان جلسه، ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه و همکاری‌های لازم، این تحقیق را در جهت استفاده از زهاب کشاورزی در کل استان مفید دانسته و قابل توسعه دیدند. همچنین، ایشان بر تشکیل یک جلسه با گروه زراعت و باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مبنی بر انتخاب الگوی کشت مناسب برای شورورزی تأکید کردند. در پایان، مقرر شد گروه تحقیقاتی بعد از بازدید از منطقه و مزرعه آزمایشی در خصوص انتخاب الگوی کشت با کارگروه اجرایی همفکری داشته باشند.




۱۳۹۶/۱۰/۲۳
تعداد نمایش: ۶۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات