جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, April 26, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

گزارش نظارت و ارزشیابی پروژه های تحقیقاتی و اجرایی استان خراسان رضوی
به منظور بازدید، نظارت و ارزشیابی پروژه های تحقیقاتی در استان خراسان رضوی آقایان مهدی اکبری )رئیس بخش تحقیقات آبیاری تحت فشار و عضو هیات نظارت و ارزشیابی موسسه( و جواد باغانی )رئیس بخش تحقیقات آبیاری سطحی و زهکشی مؤسسه (در بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی حضور یافته و به همراه همکاران مجری پروژه‌ها، نسبت به ارزشیابی پروژه‌های تحقیقاتی بخش آبیاری و زهکشی اقدام گردید.

به منظور بازدید، نظارت و ارزشیابی پروژه های تحقیقاتی در استان خراسان رضوی آقایان مهدی اکبری )رئیس بخش تحقیقات آبیاری تحت فشار و عضو هیات نظارت و ارزشیابی موسسه( و جواد باغانی )رئیس بخش تحقیقات آبیاری سطحی و زهکشی مؤسسه( در بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی حضور یافته و به همراه همکاران مجری پروژه‌ها، نسبت به ارزشیابی پروژه‌های تحقیقاتی بخش آبیاری و زهکشی اقدام گردید.:

در این بازدید ضمن بررسی و ارزشیابی تعداد هفت فقره پروژه در دست اجراء و در دست بررسی در کمیته علمی و فنی موسسات، از سه فقره پروژه در دست اجرا در ایستگاه طرق بازدید گردید. مجریان پروژه های تحقیقاتی ضمن حضور در مزرعه گزارشی از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی  و مشکلات اجرایی خود ارائه نمودند و پیشنهادات اصلاحی لازم در خصوص نحوه اجرای پروژه ها به مجریان ارائه گردید.

به طور کلی با وجود اینکه بیش از نیمی از همکاران آبیاری بخش فنی و مهندسی کشاورزی خراسان رضوی در ماموریت تحصیلی دوره دکتری بودند، اجرای طرح ها و پروژه های تحقیقاتی از کیفیت خوبی برخوردار بود.

علاوه بر بازدید و مذاکره در خصوص طرح‌ها، در موارد دیگری از جمله اقدام لازم برای انتقال یافته های تحقیقاتی به بخش اجرا و لزوم تدوین بروشور، دستورالعمل و کتابچه‌های ترویجی از نتایج طرحهای تحقیقاتی خاتمه یافته، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با همکاران بخش همفکری و جمع بندی شد و مقرر گردید، 5 فقره بروشور ترویجی تنظیم و به موسسه ارسال گردد.

در مورد مدرسین و تعیین سرفصلهای دوره آموزشی تفاهم‌نامه همکاري مشترک جنوب – جنوب فائو، بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید همکاران آبیاری بخش خراسان نسبت به تنظیم برنامه (برای دوره آموزشی کارشناسان افغانستان) اقدام و نتیجه سریعا به موسسه ارسال گردد.

در ادامه نیز جلسه ای با حضور کلیه همکاران بخش فنی و مهندسی در خصوص مسائل مشکلات همکاران در مورد نحوه تکمیل مدارک و امتیازدهی برای ترفیع و ارتقاء علمی همکاران در بخش برگزار گردید و پیشنهادات همکاران مورد بررسی و هم فکری قرار گرفت.

 


۱۳۹۴/۰۳/۰۳
تعداد نمایش: ۴۲
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات