چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, May 1, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید آقای دکتر عباسی رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از مزرعه شور ورزی و باز چرخانی زه‌آب نیشکر و بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان
آقای دکتر فریبرز عباسی رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از مزرعه شورورزی و بازچرخانی زه‌آب نیشکر و بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بازدید نمودند.


در روز ‌شنبه 14 اردیبهشت ماه سال 98، آقای دکتر عباسی رئیس مؤسسه ضمن حضور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان به همراه دکتر گیلانی سرپرست محترم مرکز، همکاران سازمان آب و برق خوزستان و اعضای هیات علمی بخش فنی و مهندسی از مزرعه و پایلوت بازچرخانی زه‌آب نیشکر برای کشت ارقام متحمل به شوری کینوا، پنبه و کنف در کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان بازدید کردند و در روند پیشرفت کار تحقیقاتی قرار گرفتند. این پایلوت با همکاری موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، موسسه تحقیقات پنبه، مرکز تحقیقات خوزستان، سازمان آب و برق خوزستان و کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان از سال گذشته در حال اجرا است و تا کنون نتایج خوبی حاصل شده است. همچنین در روز یکشنبه با حضور در بخش فنی و مهندسی از نزدیک با اعضاء هیأت علمی و محققین بخش صحبت کردند و در روند پیشرفت کارها، کمبودها و مشکلات قرار گرفتند و برنامه‌های تحقیقاتی برای سال 98 را تشریح نمودند. در این برنامه، آقای دکتر عباسی ضمن حضور در سازمان آب و برق خوزستان و برگزاری چند جلسه با مسئول گروه مزارع آزمایشی و معاون طرح و توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان، همکاری های فیمابین موسسه و آن سازمان را پیگیری و برای ادامه همکاری های آتی برنامه ریزی لازم انجام شد.

 
 
 
 


۱۳۹۸/۰۲/۱۷
تعداد نمایش: ۱۴۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات