یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Sunday, May 19, 2024
جستجوی پیشرفته
همدان
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید مجری مسئول طرح های «تعیین میزان آب کاربرد محصولات زراعی و باغی» از روند اجرای پروژه های طرح توسط محققین بخش فنی و مهندسی همدان
در روز چهارشنبه مورخ 16مهرماه 1399 آقای دکتر فریبرز عباسی از روند اجرای پروژه های تحقیقاتی تعیین آب کاربردی محصولات زراعی و باغی استان همدان بازدید نمودند.

در این بازدید ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه های تحقیقاتی تعیین آب کاربردی توسط محققین بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز همدان، در جلسه ای که در محل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی همدان با حضور جناب آقای دکتر اسدیان، ریاست محترم مرکز، معاون پژوهشی، رییس بخش و همکاران محترم بخش برگزار شد، ابتدا ریاست مرکز، از زحمات کلیه همکاران در این فعالیت تحقیقاتی مشترک قدردانی نمودند. سپس در جلسه ای که در محل سالن جلسات بخش تحقیقات فنی و مهندسی همدان تشکیل شد، مجریان پروژه های تعیین آب کاربردی محصولات انجیر، جو، کلزا و خیار، گزارشی از پیشرفت پروژه های خود را ارائه دادند و سپس بحث و بررسی لازم در خصوص هر یک از پروژه ها انجام شد. در انتهای جلسه آقای دکتر عباسی ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه ها در استان همدان، بر ثبت دقیق مختصات مکانی نقاط مورد اندازه گیری، تهیه گزارش و تحلیل استانی برای هر یک از پروژه ها و در نظر گرفتن تعداد مناسبی از مزارع و باغات در پروژه ها تاکید نمودند.

 





۱۳۹۹/۰۷/۲۵
تعداد نمایش: ۱۰۷
مشاهده اخبار گروه خبری 'همدان'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات