شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, April 27, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»
پیام تسلیت وتعزیت همکاران موسسه تحقیقات فنی ومهندسی کشاورزی من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

بار دیگر یکی از فرزندان برومند و شایسته کشورمان که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم اسلام و نام ایران صرف نمود شهد شیرین شهادت را نوشید و روح بلندش آسمانی شد. شهید دکتر محسن فخری‌زاده یکی از مدیران خلاق و برجسته این مرز و بوم بود که نقش بسزایی در ارتقاء توان دفاعی و بازدارندگی کشور داشت و ناجوانمردانه مورد هجمه تروریست‌های بزدل قرار گرفت و به شهادت رسید. 

بی‌تردید ترور دانشمندان ایرانی، نمادی آشکار از شکست و زبونی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی، دفاعی و... است که آنان را به انتقام جویی از ملت مقاوم ایران اسلامی با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است. دشمنان کوردل بدانند که با شهادت فخری زاده‌ها، هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد و البته انتقامی سخت در انتظار آنان بوده و این وعده الهی است که «وسیعلم الذین ظلمواای منقلب ینقلب

ما اعضاء هیات علمی وهمکاران اداری موسسه تحقیقات فنی ومهندسی کشاورزی  ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریسم دولتی، شهادت این دانشمند برجسته انقلابی را به پیشگاه حضرت بقیة الله العظم ارواحنا الفداء، محضر فرماندهی معظم کل قوا، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جامعهٔ علمی، مردم شهیدپرور کشورمان، همکاران گرامی ایشان در وزارت دفاع، خصوصاً همسر و فرزندان این شهید گرانقدر، خانواده معزز فخری زاده و مردم شریف و بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبری جمیل مسألت می‌نماییم.



۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تعداد نمایش: ۱۰۵
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات