دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Monday, May 6, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

جلسه تودیع و معارفه رئیس امور اداری موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
جلسه تودیع و معارفه رئیس امور اداری موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز شنبه در تاریخ اول خرداد 1400 با حضور آقای دکتر دهقانی رئیس موسسه، قائم مقام و معاونین پژوهشی و برنامه‌ریزی و پشتیبانی ایشان و همچنین روسای بخش‌های تحقیقاتی و واحدهای پشتیبانی موسسه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای دکتر میرمجیدی معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی به ارئه گزارشی از ابتدای خدمت آقای مهندس علی روحی تا کنون پرداختند و با اشاره به خدمات صادقانه  ایشان در طول بیش از 20 سال فعالیت در موسسه که حدود 14 سال آن در سمت ریاست امور اداری بوده است، تقدیر و تشکر کردند. در ادامه نیز خانم دکتر جمشیدی معاون پژوهشی موسسه ضمن تقدیر از همکاری صادقانه ایشان در طول این سال ها از صبوری و دلسوزی مهندس روحی در دوران ریاست امور اداری تشکر نمودند. آقای دکتر شهرام اشرفی قائم مقام رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی نیز ضمن تشکر از زحمات اقای روحی با اشاره به اینکه موسسه خانه همیشگی تمامی همکاران موسسه چه در دوران خدمت و چه در دوران بازنشستگی است، خواستار در اختیار گذاشتن تجربیات ایشان در صورت نیاز موسسه شدند. در ادامه نیز روسای بخش های تحقیقاتی و روسای واحدهای مالی، بودجه و کارگزینی موسسه نیز تک به تک از زحمات و تلاش های ایشان تشکر کردند و با بیان تلاش­ها و سخت کوشی های ایشان در طول سال های خدمتشان آرزوی سلامتی و شادکامی در دوران پس از بازنشستگی داشتند. در نهایت دکتر دهقانی رئیس موسسه نیز با اشاره به کمک ها و همراهی های آقای مهندس روحی از زمان شروع تصدی خودشان بعنوان ریاست موسسه از ایشان تشکر به عمل آوردند. وی در ادامه ضمن تبریک به آقای محمدتقی حق شناس بعنوان مسئول جدید امور اداری موسسه با اشاره به سوابق ارزشمند مدیریتی که در طول سال های خدمت شان در دانشگاه پیام نور استان البرز داشته اند، آرزوی توفیق کردند.

دکتر میرمجیدی در ادامه به ارائه خلاصه گزارشی از سوابق کاری و مدیریتی آقای محمدتقی حق شناس از ابتدا تا کنون پرداختند و ضمن تبریک به ایشان آرزوی سلامتی و توفیق داشتند.

آقای حق شناس نیز ضمن ابراز خرسندی از اعتماد ریاست موسسه برای انتخاب شان بعنوان سرپرست امور اداری موسسه، از زحمات آقای مهندس روحی در دوران مسئولیت شان تشکر کردند و خواستار راهنمایی از جانب ایشان برای اداره امور شدند.  

در انتهای جلسه لوح تقدیر به نشان سپاس از زحمات آقای مهندس روحی توسط دکتر دهقانی به ایشان اهدا شد و همچنین ابلاغ مسئولیت آقای محمد تقی حق شناس نیز توسط دکتر دهقانی به ایشان تقدیم گردید.

 
 
 
 
 
 
 


۱۴۰۰/۰۳/۰۲
تعداد نمایش: ۲۶۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات