پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, May 2, 2024
جستجوی پیشرفته
بخش صنایع غذایی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

جلسه بررسی همکاری‌های مشترک بین موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.
جلسه‌ای بصورت وبینار در تاریخ 1400/03/05 با موضوع بررسی همکاری‌های مشترک بین موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در خصوص کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و توسعه هدفمند صنایع تبدیلی و تکمیلی صنایع غذایی، برگزار گردید.

در این جلسه از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، آقای دکتر دهقانی‌سانیج رئیس موسسه، آقای دکتر گلشن‌تفتی رئیس بخش تحقیقات صنایع غذایی موسسه، خانم دکتر بهمدی معاون بخش، آقای دکتر میرمجیدی معاون پشتیبانی موسسه و از سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان آقای مهندس قماشی معاون صنایع تبدیلی و تکمیلی، آقای مهندس فیروزنیا مدیر زراعت و آقای مهندس رهنما کارشناس باغبانی و از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان آقای دکتر حیدری سلطان آبادی رئیس بخش فنی و مهندسی، آقای مهندس ملک و خانم دکتر مشرف حضور داشتند. در این جلسه آقای دکتر گلشن تفتی به ارائه توانمندی‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای صنایع تبدیلی و تکمیلی غذایی در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی پرداختند. در این ارائه پروژه‌های تحقیقاتی اجرا شده و دستاوردهای حاصله در بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی اصفهان نیز بر شمرده شد.

در پایان مقرر گردید پس از اعلام الویت‌های تحقیقاتی مورد نیاز سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، روش‌های همکاری فی ما بین به‌خصوص در زمینه ضایعات محصولات زراعی و باغی بررسی شوند.

 
 
 


۱۴۰۰/۰۳/۱۲
تعداد نمایش: ۸۲
مشاهده اخبار گروه خبری 'بخش صنایع غذایی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات