جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, April 26, 2024
جستجوی پیشرفته
بخش صنایع غذایی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

وبینار "انتقال نتایج سمپوزیوم بین‌المللی استقرار و مزایای کشاورزی چرخه‌ای در کاهش و بازیافت ضایعات محصولات کشاورزی" برگزار شد.
وبینار "انتقال نتایج سمپوزیوم بین‌المللی استقرار و مزایای کشاورزی چرخه‌ای در کاهش و بازیافت ضایعات محصولات کشاورزی" در تاریخ 1400/3/24 با سخنرانی سرکار خانم دکتر هما بهمدی برگزار گردید.

در راستای انتقال یافته‌ها، نتایج و دستاوردهای شرکت در دوره‌های آموزشی، کنفرانس‌ها، همایش‌ها و سمپوزیوم‌های بین‌المللی، سرکار خانم دکتر هما بهمدی معاون بخش تحقیقات مهندسی صنایع غذایی و فناوری‌های پس از برداشت ستاد موسسه در جلسه‌ای وبیناری، به معرفی و انتقال نتایج سمپوزیوم بین‌المللی استقرار و مزایای کشاورزی چرخه‌ای در کاهش و بازیافت ضایعات محصولات کشاورزی، به اعضای هیات علمی ستاد و بخش های فنی و مهندسی مراکز استانی پرداخت.

 سمپوزیوم بین المللی مذکور در تاریخ 5 الی 6 نوامبر 2020 (16-15 آبان 1399) به صورت برخط و در سایت با مشارکت مرکز تکنولوژی کود و غذا (Food and Fertilizer Technology Center) و موسسه تحقیقات علوم دامی (Livestock Research Institute) کشور تایوان برگزار شد. 14 سخنران اصلی و 4 عضو گروه هیئت‌رئیسه از کشورهای اندونزی، ژاپن، کره، مالزی، هلند، نیوزیلند، تایوان، تایلند، انگلستان و ویتنام تجربیات خود را در زمینه فنّاوری‌های نوآورانه و استراتژی‌های مدیریتی برای کاهش ضایعات، تلفات و پسماندهای بخش کشاورزی و فراوری، استفاده مجدد، بازیافت و تولید مواد با ارزش‌افزوده بیشتر از ضایعات و پسماندهای کشاورزی در شیوه کشاورزی چرخشی یا دورانی به اشتراک گذاشتند. اصل مقالات ارائه شده، برنامه سمپوزیوم و سایر اطلاعات در آدرس https://www.fftc.org.tw/ قابل دستیابی است.




۱۴۰۰/۰۳/۳۰
تعداد نمایش: ۵۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'بخش صنایع غذایی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات