جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, April 26, 2024
جستجوی پیشرفته
موسسه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران بازنشسته موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی؛ مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران بازنشسته؛ خانم کشاورز و خانم صداقت‌نیا با حضور گروه مدیریتی موسسه و روسای بخش‌های تحقیقاتی، اداری، مالی و بودجه روز چهارشنبه 24 اسفند 1401 برگزار شد.

در ابتدا دکتر اشرفی قائم مقام رئیس موسسه ضمن تبریک به ایشان برای رسیدن به مرحله بازنشستگی، ابزار افسوس داشتند از اینکه موسسه در سال جدید از وجود این دو همکار عزیز و دلسوز بی بهره خواهد ماند و جای خالی ایشان برای تمامی همکاران بسیار محسوس خواهد بود. وی با بیان اینکه این دو عزیز در شروع مرحله جدیدی از زندگی خود قرار می‌گیرند، سلامتی و داشتن بهترین لحظات در کنار خانواده‌های محترمشان را آرزو داشت.

در ادامه دکتر دهقانی رئیس موسسه نیز ضمن تبریک به هردو همکار از زحمات بی دریغ و دلسوزانه شان تشکر نمود و ابراز داشت در جلساتی که چند روز قبل با این عزیزان داشته، هردویشان دغدغه دیگر همکاران را داشته‌اند و مطالبه‌گری‌شان برای سایر همکاران از جنس مادرانه بوده است و از داشتن چنین روحیه‌ای ابراز خرسندی نمود.  وی افزود؛ با توجه به اینکه کار در دولت مسئولیت سختی بر دوش ما کارمندان دولت، همراه با تحمل مشکلات دارد، ولی در عین حال حل مشکلات و رشد کشور بر عهده دولت می‌باشد، لذا توصیه داشتند؛ بهتر است بعد از بازنشستگی به فرزندان و نوه‌هایمان  فقط از مشکلات و سختی‌های کار نگوییم و در کنارش اهمیت کار در دولت برای پیشبرد اهداف کشور عزیزمان را یادآور باشیم. در ادامه خانم دکتر جمشیدی و آقای دکتر میرمجیدی معاونین موسسه نیز ضمن تشکر از زحمات بی دریغ همکاران بازنشسته از هردویشان تشکر و قدردانی بعمل آوردند.

 در پایان مراسم نیز به پاس تقدیر از زحمات همکاران بازنشسته لوح یاد بود و هدیه به ایشان اهدا شد.

 
 
 
 
 
 


۱۴۰۱/۱۲/۲۴
تعداد نمایش: ۱۴۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'موسسه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات