شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, May 4, 2024
جستجوی پیشرفته
بخش گلخانه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

نشست نمایندگان بخش تحقیقات مهندسی گلخانه موسسه تحقیقات فنی و کشاورزی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از پروژه‌های در دست اجرای گروه فنی و مهندسی استان
رئیس و معاون بخش تحقیقات مهندسی گلخانه موسسه در روز چهارشنبه مورخ هشتم شهریور ماه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری دیدار کرده و از پروژه‌های تحقیقاتی حوزه مهندسی گلخانه گروه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بازدید کردند.

در این نشست دکتر برزگر رئیس  سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر ولی نسب، مدیرکل دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر جهانبازی، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، دکتر زارعی، رئیس بخش تحقیقات مهندسی گلخانه و دکتر آزادشهرکی، معاون بخش و عضو کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه و دکتر علیمحمدی عضو هیات علمی گروه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز حضور داشتند. در ابتدا آقای دکتر برزگر ضمن خوشامدگویی، وضعیت اقلیمی استان از جمله دمای سرد شدید و بارش برف در زمستان و بادهای شدید بهاره پاییزه را تشریح کرده و لزوم تهیه نقشه راه برای توسعه گلخانه ها در استان را مورد تاکید قرار دادند. در ادامه آقایان دکتر زارعی و دکتر آزادشهرکی ضمن بیان توانایی های موسسه، آمادگی بخش تحقیقات مهندسی گلخانه برای تهیه نقشه راه توسعه گلخانه های استان را اعلام نمودند. سپس آقای دکتر علیمحمدی به نتایج پروژه‌های در دست اجرای گروه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی استان در حوزه گلخانه اشاره کردند. آقای دکتر ولی نسب از حضور هیات چینی در هفته های آینده در حوزه های مختلف کشاورزی خبر دادند. سپس دکتر جهانبازی نسبت به برگزاری دوره های آموزشی در حوزه مهندسی گلخانه برای کارشناسان و بهره برداران استان با همکاری موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی اعلام آمادگی کرد.  پس از اتمام جلسه دکتر زارعی و دکتر آزادشهرکی از پروژه‌ های تحقیقاتی در دست اجرای گروه فنی و مهندسی مرکز در حوزه مهندسی گلخانه بازید کردند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


۱۴۰۲/۰۶/۱۱
تعداد نمایش: ۸۴
مشاهده اخبار گروه خبری 'بخش گلخانه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات