جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, May 3, 2024
جستجوی پیشرفته
موسسه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

نشست خبری در مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به مناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان
به منظور گرامیداشت روز ملی گندم و نان که در تقویم رسمی کشور 31 فروردین تعیین شده است، نشست خبری ریاست و اعضای هیأت علمی مؤسسه، صاحب‌نظران بخش خصوصی، شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد و مسئولین استان البرز با اصحاب رسانه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، روز چهارشنبه 29 فروردین 1403 نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، مدیرکل غله و امور بازرگانی استان البرز و صاحب‌نظران بخش خصوصی در محل سالن اجتماعات مؤسسه برگزار شد.

در این نشست حسین دهقانی سانیج، علی مختاران، افشین ایوانی، محمدرضا مستوفی سرکاری و ابوالفضل گلشن تفتی دستاوردهای شاخص تحقیقاتی و برنامه‌های جاری مؤسسه در خصوص دستگاه‌های نوین آبیاری گندم، مکانیزاسیون، کاهش تلفات در زمان برداشت و جا به جایی گندم، آرد و گندم کامل و طرح کشوری ارتقا کمی و کیفی نان‌های مسطح در استان‌های مختلف کشور را تشریح کردند.

محسن نقاشی بر اهمیت توجه به ضایعات نان در مرحله مصرف‌کننده و لزوم استفاده از بهبوددهنده‌ها و دستگاه‌های مناسب برای تهیه آرد و نان به ویژه نان کامل با کیفیت مطلوب و ماندگاری بالا و حمایت از بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای حصول به این مقصود و بالا بردن کیفیت و سلامت جامعه تأکید کرد.

مدیرکل غله و امور بازرگانی استان البرز در خصوص اهمیت توجه به جنبه‌های اقتصادی در تمام کارهای تولیدی و اصلاح اقتصاد نان و نان‌های کامل و همچنین لزوم تغییر سیستم آسیابانی و زیرساخت‌ها برای توزیع آرد در سامانه فروش آرد به منظور ارتقا بهره‌وری تولید آرد و تولید محصولات سالم‌تر. لزوم همکاری بین بخش اجرا و تحقیقات و راه‌اندازی کانون علمی آرد و نان در استان البرز در سال جاری خبر داد.

 
 
 
 
 


۱۴۰۳/۰۲/۰۲
تعداد نمایش: ۴۷
مشاهده اخبار گروه خبری 'موسسه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات