جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, April 26, 2024
جستجوی پیشرفته
ماشینهای کشاورزی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

برگزاری کارگاه تخصصی اسپکتروسکوپی NIR در تحقیقات مهندسی کشاورزی
بخش تحقیقات مهندسی مکانیک ماشین ‌های کشاورزی و مکانیزاسیون موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با همکاری پژوهشکده لیزر و پلاسما دانشگاه شهید بهشتی، در نظر دارد کارگاه تخصصی اسپکتروسکوپی NIR (طیف ‌سنجی فروسرخ نزدیک) در تحقیقات مهندسی کشاورزی را اسفندماه 1393 در محل موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برای پژوهشگران، اعضای هیات علمی، و دانش ‌آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی برگزار کند.

بخش تحقیقات مهندسی مکانیک ماشین ‌های کشاورزی و مکانیزاسیون موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با همکاری پژوهشکده لیزر و پلاسما دانشگاه شهید بهشتی، در نظر دارد کارگاه تخصصی اسپکتروسکوپی NIR (طیف ‌سنجی فروسرخ نزدیک) در  تحقیقات مهندسی کشاورزی را اسفندماه 1393 در محل موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برای پژوهشگران، اعضای هیات علمی، و دانش ‌آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی برگزار کند. هدف از برگزاری این کارگاه، بالا بردن سطح توانمندی ‌های پژوهشی و علمی، همچنین ارائه راه‌کارهای نوین در انجام پروژه ‌های کاربردی در زمینه ‌های مختلف کشاورزی است.

محتوای مطالب این کارگاه شامل: آشنایی با مفاهیم و اصول اسپکتروسکوپی NIR؛ آشنایی با دستگاه ‌ها و ابزارهای اسپکتروسکوپی NIR و شیوه ‌های مختلف اندازه ‌گیری؛ آشنایی با روش ‌های کمومتریکس (شیمی ‌سنجی) و آنالیزهای کمّی و کیفی داده ‌های طیفی؛ معرفی کاربردهای اسپکتروسکوپی NIR و پیشرفت ‌های آن در تحقیقات کشاورزی است.

مدرسان کارگاه: آقای دکتر عزالدین مهاجرانی (استاد دانشگاه شهید بهشتی) و خانم دکتر بهاره جمشیدی (استادیار موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی)

مدت کارگاه 8  :ساعت( 9 الی17)

زمان برگزاری کارگاه: 6 اسفندماه 1393

هزینه ثبت‌نام: 150000 تومان (20% تخفیف برای دانشجویان(

آخرین مهلت ثبت‌نام: 25 بهمن‌ماه 1393

نحوه ثبت‌نام: پرداخت هزینه ثبت ‌نام به شماره حساب 418917514 بانک کشاورزی به نام موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن به همراه تصویر فیش واریزی به پست الکترونیک  workshop.spectroscopy@gmail.com،و تحویل اصل فیش واریزی به دبیرخانه کارگاه در روز برگزاری. برای ثبت ­نام دانشجویی، ارسال تصویر پشت و روی کارت دانشجویی دارای اعتبار به پست الکترونیک مذکور و به همراه داشتن اصل کارت در روز برگزاری کارگاه نیز الزامی است.

در پایان دوره به هر یک از شرکت ‌کنندگان گواهینامه معتبر از سوی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و پژوهشکده لیزر و پلاسما دانشگاه شهید بهشتی اعطا می‌شود.

علاقه ‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مراجعه یا با دبیرخانه کارگاه تماس حاصل فرمایند:

آدرس اینترنتی:  www.aeri.ir

تلفن دبیرخانه کارگاه: 32721069-026

مسئول هماهنگی: خانم مهندس سعیده هاشمی

پست الکترونیک:  workshop.spectroscopy@gmail.com

آدرس دبیرخانه: استان البرز، کرج، بلوار شهید فهمیده، روبروی بانک کشاورزی، موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، بخش تحقیقات مهندسی مکانیک ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون، صندوق پستی: 845-31585

 

 
 
 
 


۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تعداد نمایش: ۵۴۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'ماشینهای کشاورزی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات