جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, April 26, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازید رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و همراهان از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان
دکتر فریبرز عباسی به همراه دکتر شریفی، معاون برنامه¬ریزی و نیروی انسانی و سرپرست بخش ماشین¬ های کشاورزی و دکتر باغانی، رئیس بخش آبیاری و زهکشی، در روز سه شنبه 9 آذرماه از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید در جلسه­ مشترک با دکتر اسدیان، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان، در خصوص زمینه­های همکاری در راستای امور فنی و مهندسی کشاورزی و مسائل فنی و اعتباری پروژه­های مشترک و جایگاه بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی همدان بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه دکتر عباسی به همراه دکتر شریفی و دکتر باغانی در جلسه بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی استان همدان حضور یافتند. در این جلسه ابتدا اعضای بخش، نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص وضعیت موجود و مسائل مختلف تحقیقاتی و اداری و پرسنلی مطرح نموده و اعضای هیأت علمی گزارش مختصری از پروژه­ های در دست اجرا ارائه نمودند. در نهایت دکتر فریبرز عباسی در خصوص سیاست ­های جاری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و نقشه راه آینده، به خصوص شرکت ­های دانش ­بنیان و ضرورت حرکت به سمت تقاضا محور نمودن تحقیقات آتی و ضرورت داشتن کارهای شاخص برای ارتقاء اعضای هیأت علمی به تفصیل توضیحاتی را داد. سپس دکتر شریفی و دکتر باغانی در خصوص وضعیت موجود و برنامه ­های آتی پروژه­ های تحقیقاتی بخش­ های تحقیقاتی ماشین ­های کشاورزی و آبیاری، مواردی را ارائه و بحث و بررسی نمودند. 

پس از جلسه، رئیس مؤسسه و رؤسای بخش های آبیاری و ماشین های کشاورزی مؤسسه از دستاوردها و پروژه­ های پژوهشی در دست اجرای بخش فنی ومهندسی همدان بازدید کرده و ضمن استماع اظهارات محققان، سوالات وتوصیه ­های فنی لازم را ارائه نمودند.

 
 
 
 


۱۳۹۵/۰۹/۱۳
تعداد نمایش: ۱۲۵
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات